czwartek, 27 grudnia 2018

Zgoda na RODO-wo

Jak często zaglądasz do swojego cv?
Ja kilka razy w roku, a na pewno, kiedy zdobywam nowe kwalifikacje czy doświadczenie. Cały czas staram się, by było aktualne. Zaglądanie do tego dokumentu pokazuje mi, w którym miejscu jestem na drodze do osiągania swoich celów, ale widzę też, ile już za mną. 
Dzisiaj zajrzałam, aby sprawdzić, czy mam nową wersję zgody na przetwarzanie danych osobowych. Nie miałam. Znalazłam propozycję właściwej i czym prędzej ją wkleiłam. Wygląda ona tak:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Więcej na ten temat można poczytać w artykule na tej stronie, gdzie znajduje się też powyższy przykład.


Źródło: www.pixabay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz