niedziela, 22 września 2013

Jest nadzieja! Refleksja po warsztatach dla studentów

W sobotę, 21. września, miałam przyjemność poprowadzić na zasadzie pro publico bono warsztaty dla studentek pedagogiki wczesnoszkolnej. Praca z dziewczynami pokazała mi, że:

  1. to nie jest "stracone/przegrane pokolenie", jak wyrokują media; uczestniczki przeznaczyły sobotnie przedpołudnie na własny rozwój, chociaż równie dobrze mogłyby dłużej pospać;
  2. do oświaty mają szanse wejść osoby, którym zależy, chcą być dobrymi nauczycielami;
  3. ich otwartość i zaangażowanie dodało mi energii i wzmocniło przekonanie, że warto robić takie "akcje", bo jest dla kogo;
  4. te warsztaty trwały za krótko i albo trzeba zorganizować kolejne, albo wydłużyć czas trwania. :)
Dziękuję, Dziewczyny!

Kilka migawek z naszego spotkania




6 komentarzy:

  1. Aneto

    gratuluję udanych warsztatów :)

    pozdrawiam
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotr,
    właśnie wróciłam z kolejnych w podobnej grupie. Ciekawe, że z jednej strony po takim spotkaniu czuję się zmęczona, a z drugiej mój poziom energii jest na super poziomie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneto

    :D

    to mam tak samo po bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotr, a znasz wyjaśnienie tego zjawiska?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie. I nic mi to nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak spróbuję się czegoś w tej sprawie dowiedzieć... Taka ciekawska jestem. :)

      Usuń